יתרונות לעיצוב גינה עם תאורת לדים

treelitupwithlights-e721b741a2c54f29a29e279e040c701f

בוודאי שמעתם לא מעט על היתרונות הרבים שמציעה תאורת לדים. תאורה מהפכנית זו חוללה שינוי עצום בעולם התאורה. היא מציעה שפע של יתרונות אקולוכיים, כלכליים ועיצוביים ולכן, אין זה מפתיע שהיא נחשבת לתאורה של עולם המחר. לפניכם מספר סיבות שהופכות אותה לתאורה המושלמת לגינה שלכם:

תאורת הלדים היא התאורה הירוקה והחסכונית ביותר

נורות לדים נחשבות לנורות האקלוגיות ביותר הקיימות היום. הן צורכות מעט מאוד אנרגיה, במיוחד בהשוואה לנורות הלוגן והפלורסנט הבזבזניות. בשונה מנורות סטנדרטיות, נורות לדים אינן פולטות כספית רעילה והן נקיות מרעלים וכימיקלים מזיקים. בנוסף, תאורת הלדים חוסכץ לכם בחשבון החשמל מכיוון שתאורה מסוג זה צורכת מעט מאוד אנרגיה. היא אינה זוללת חשמל כמו נורות אחרות. לכן, אם תחליפו א תאורת הגינה הקיימת שלכם בתאורת לדים, תהיו מופתעים לטובה מהצניחה בגובה חשבון החשמל. חסכון זה משמעותי לכל בית בישראל, שנאלץ כיום לשלם מאות אלפי שקלים על חשמל יקר, שמחירו רק ממשיך לעלות.

תאורת לדים מחזיקה מעמד שנים רבות

לנורות לדים אורך חיים יוצא מן הכלל, שמגיע בממוצע עד 15 שנים. כך הן חוסכות לכם זמן וטרחה בהחלפתן. בנוסף, כשנורות לדים מגיעות לסוף חייהן, הן מתעמעמות באיטיות ולמשך תקופה ארוכה, עד שהן נכבות לחלוטין. בכך הן שונות מנורות סטנדרטיות, שנכבות בפתאומיות כשהן נגמרות.

תאורת לדים אינה מפיקה חום

רוב הנורות הסטנדרטיות מפיקות חום רב כשהן דולקות. נורות לדים הן שונות: הן מפיקות אור, אך נשארות קרירות למגע ולכן בטיחותיות יותר מנורות אחרו. אינכם צריכים לחשוש שהילדים או חיות המחמד שלכם יכוו אם הם יגעו בהן בטעות. בנוסף, בגלל שאינן פולטות חום, הן טובות יותר לצמחים ולעציצים בגינה שלכם ושומרת על האקלים הטבעי בסביבת הצמחיה.

נורות לד דקורטיביות ומרשימות במיוחד

תאורת לדים הופכת בריכות ומערכות ספא לדקורטיביות במיוחד עם תאורת לדים שמחליפה צבעים, הבריכה או הז'קוזי שלכם יהפכו למעניינים במיוחד. כל אירוח בהם יהפך לחגיגה של ממש. תאורת לדים מוסיפה אווירה לגינה, נורות לדים מגיעות במבחר צבעוני מרשים, שמאפשר לכם ליצור אווירה קסומה, מסתורית וחגיגית בגינה. בזכותן הגינה תלבש מראה מיוחד ושונה לחלוטין בשעות הלילה. תאורת לדים תסייע לכם להרגיש ביטחון מכיוון שאינכם תריכים לדאוג שתאורת הלדים בגינה שלכם "תנפח" את חשבון החשמל, אתם יכולים להשאיר אותה דולקת למשך שעות ארוכות בלילה. תוכלו להתקין אותה בשביל הגישה לבית ובמדרגות הכניסה וכך להפוך את הבית שלכם להרבה יותר בטיחותי. לא תצטרכו לחשוש שתמעדו בחשיכה. באותה דרך, גם תתריעו גנבים שיעדיפו לפרוץ לבתים אחרים וחשוכים יותר.

לסיכום, לתאורת לדים יש יתרונות עצומים על פני תאורה סטנדרטית. בזכותה תוכלו ליהנות מגינה יפה ומוארת גם בשעות הלילה – כל זאת מבלי לחשוש מחשבון חשמל יקר בסוף החודש ומבזבוז אנרגיה.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה